MaraqlıXəbərlər

Arıqlaya bilmirsiniz? Onları bir saytda – Qadın saytı, Hamiləlik, hamiləlik, doğuş

Arıqlamaq öz-özlüyündə bir problemdir, düzdür? Xüsusilə yeməyi sevirsinizsə və iştahınız varsa, hətta pəhriz siyahılarına düşmək istəməyəcəksiniz. Kilo verməkdən danışarkən ilk ağla kibrit qutusu ölçülü pendir və kəpəkli çörək daxil olan bir pəhriz gəlir. Pəhrizdən sonra əsəbi depressiv günlər.

Lakin, bütün bu pəhriz qaydalarına riayət etməklə və hətta idmanla məşğul olmağınızla arıqlaya bilmirsinizsə, bilin ki, haradasa səhv edirsiniz. Əslində arıqlamağın sirri sadəcə gəzmək və ya kibrit qutusu ölçülü pendir yemək deyil. Həyatınızı praktik olaraq özünüz təşkil etməlisiniz. Yediyiniz boşqabdan yuxu rejiminizə, vərdişlərinizdən sevdiklərinizə qədər bir çox amil arıqlamağa kömək edə bilər və əksinə.

Pəhriz, əlbəttə ki, kilo vermək və ya itirmək, sağlam və balanslı bir pəhriz üçün son dərəcə vacibdir. Bununla birlikdə kilo verməyinizə kömək edəcək bir neçə detal var, bu səbəbdən bu detalları sizinlə bölüşmək və kilo vermə sürətinizi sürətləndirmək istəyirəm.

1. Plitələrin ölçüsünü azaldır.

Kiçik boşqablarda yediyiniz qida sizə daha çox görünə biləcəyi üçün əvvəlcə razı deyilən hissədən keçəcəksiniz. Pəhriz zamanı böyük lövhələrdə yediyiniz yemək onsuz da kiçikdir və təbii ki, daha az görünür, bu da sizə psixoloji təzyiq göstərir. Düşünürsən ki, “bundan necə doymuşam?” Bu səbəbdən daha kiçik hissələr mütləq işləyəcək, bir cəhd etməyinizi məsləhət görürəm.

porsiyon küçült

Bir boşqab üçün başqa bir təklif rəng lehinə olardı. Həqiqətin nə olduğunu bilmirəm, sınamamışam, amma mütəxəssislərə görə qırmızı lövhədə verilən yeməklər daha az istehlak olunur. Bu vəziyyət mümkündür, çünki qırmızı təhlükə və qadağanı göstərir. Zərərli yemək yemək istəyirsinizsə, boşqabınız qırmızı olmalıdır.

Protein qəbulunu artırın.

Vəziyyəti izah etmədən, demək olar ki, bütün mütəxəssislər tərəfindən sübut edilmiş və təsdiqlənmədən keçmək onsuz da mümkün deyil. Vücudunuzdakı zülal miqdarının artması sizi doyuracaq, buna görə də pəhriz zamanı az yeməyə ehtiyac duyacaqsınız, yəni daha az kalori istehlak etmisiniz. Hər səhər səhər yeməyində yumurta yeyərək gününüzə proteinlə başlaya bilərsiniz. Bunu nahar vaxtı ət, toyuq və ya balıq yeyərək də dəstəkləyə bilərsiniz.

enerji veren besinler 1526907406 7166

3. Həqiqətən açıq olduqda yeyin.

Bəzən sadəcə yemək üçün bir şey yeyirik, bu, əslində doymadığımız və ac olmadığımız ən təhlükəli dövrdür. Çünki belə hallarda tez-tez zərərli qidaya müraciət edirik ki, bu da çəki nəzarətimizə ciddi şəkildə mane olur.

Buna görə bir şey yemək istəyəndə əvvəlcə bir stəkan su için. Bəzən aclıq hissi susuzluq səbəbindən yaranır. Yoxsa zibil yeməyə gedəndə saqqız çeynəyin. Saqqızdakı nanə aclığı yatıracaq.

020620151143151986144

4. Komanda yoldaşı tapın.

Arıqlayarkən arıqlamaq istəyən şəxslə sizinlə söhbət etmək və bir-birinizə dəstək olmaq sizi zehni olaraq da rahatlaşdıracaqdır. Bu insan həyat yoldaşınız, övladınız, ananız və ya arıqlamaq istəyən bir qrupdan qazandığınız biri ola bilər. Fikir mübadiləsi edə biləcəyiniz və bu müddətdə tək olmadığınızı hiss etdirə biləcəyiniz birinin olması vacibdir.

2 dans etmek

5. Yeməyi göz qabağında saxlamayın.

Mətbəxdə çox yemək saxlamayın. Bu, qida almadığınız anlamına gəlmir. Yəni çox bişmiş məhsul və ya qəlyanaltıya sahib olmaq sizi yeməyə vadar edəcəkdir, buna görə arıqlamaq lazım deyil. Az yemək üçün əlinizdə bir az qida saxlayın ki, gözlərinizin gördükləri barədə narahat olmayasınız. Pasta yerinə meyvə qoymaq olar.

preview16

Əlvida …

Daha çoxu: https://qadinforumu.com/

Daha çox Göstər

Əlaqəli yazılar

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

Back to top button