Xəbərlər

Bel Hip Oranı Kalkulyator | İdeal bel-kalça ölçüsü nədir?

Bu mövzuda nə var? →

İdeal bədən ölçüsünə çatmaq və ya ideal bədən bu ölçmələrin ölçülməsi və saxlanılması qadınların qayğı göstərdiyi ilk məsələlərdən biridir. Hər kəs tərəfindən müəyyən edilmiş dəqiq bir ölçü olmasa da, ümumiyyətlə standart göstərilən dəyərdir. Qadınlarda bel ətrafı 80 sm, kişilərdə 88 sm kimi təyin olundu. Bu dəyərlər insanların sağlamlıq baxımından uyğun gəlməsi lazım olan dəyərlərdir. Bu tədbirlər tədricən artarsa, gələcək həyatda bəzi sağlamlıq problemləri gətirə bilər. Qadın və kişilərin bədən növləri fərqli olduğundan, ölçüləri də fərqli olacaq.

Bel bölgəsində ideal ölçünün artırılmasında ən vacib məsələ balanssız bəslənmə və zərərli qidaları çox istehlak etmək nəticəsində baş verir. Xüsusilə az yağlı qidalar istehlak etsəniz, bel bölgəsindəki yağlardan uzaqlaşa bilərsiniz. Qadınlar kişilərdən daha çox bu məsələlərə əhəmiyyət verdikləri üçün, indi sizə ideal bel və kalça ölçülərinə necə çatacağınızı və ölçmənin necə edildiyini izah edəcəyik.

Qadınlarda bel və kalça genişliyi necə olmalıdır?

Qadınlarda ideal bel və kalça genişliyi

Dünyada bel və kalça ölçüləri İnsandan insana dəyişdiyinə görə, ümumdünya ölçüsü təyin edilə bilmədi. Bel və kalça ölçüləri uyğun bir görünüş əldə etmək istəyən insanlar üçün çox vacibdir. Belinizi ölçərkən qarın düymənizin altından 5 sm aşağıda bir ölçü alınır. Bu ölçmə aparılarkən ölçülən alətin dəqiq bir ölçü olması üçün cildinizə toxunması lazımdır. Kalça ölçüləri apararkən, bud əzələsi bölgəsindəki ən çıxıntılı nöqtədən ölçməlisiniz. Yuxarıda qeyd etdiyimiz kimi, belin ideal ölçüsü qadınlar üçün 80 sm olaraq təyin edilir, bu ölçü 88 və yuxarıya doğru irəlilədikdə ideal dərəcəni aşıb sağlamlıq problemlərinə səbəb ola bilər.

Bədən Anatomiyada kişi və qadınların əzələ kütləsi fərqlidir. Qadınlar kişilərdən daha çox kalça genişliyinə sahibdirlər. Bu vəziyyətdə belin qalınlığı kişilərdə daha yüksəkdir və qadınlarla müqayisədə dəyişir. Kalça ölçüsü 105 sm-dən çox olmasa daha yaxşı olar. Ancaq bu dəyər bədən quruluşuna görə dəyişə bilər. Bel bölgəsində yaşadığınız yağ daha risklidir, kalça bölgəsindəki yağ isə daha az risklidir, ancaq sağlamlıq baxımından iki növ yağlamaya diqqət yetirmək lazımdır.

Bel Kalçasının İdeal Tədbirləri necə olmalıdır?
Bel Kalçasının İdeal Tədbirləri necə olmalıdır?

İdeal bel-kalça nisbəti necə olmalıdır?

Qadın bədən və kişi bədəni həmişə fərqlənir. Qadın və kişilərin hormonal quruluşları bir-birindən fərqlidir. Bu vəziyyətdə ideal bel və kalça nisbəti qadın və kişi arasında dəyişir. Qadınların nisbəti 0,8-dən, kişilərin nisbəti 1-dən az olmalıdır. Bel və kalça nisbətinizin ideal ölçüsü vücudunuzun tamamilə sağlam olduğunu göstərmir. Bunun üçün fərqli şərtlər tələb olunur. Sağlamlığınız üçün ideal yağ və çəki dərəcəniz sizin üçün daha vacibdir. Sağlamlığınız baxımından yağ nisbətiniz həmişə bədəninizdəki əzələ və suyun nisbətindən az olmalıdır. İdmanla məşğul olan insanların yağ nisbəti azdır və əzələ kütləsi həmişə yüksəkdir. Bu vəziyyətdə idmanla məşğul olmaq bədən üçün hər insan üçün faydalıdır və sağlamlıq baxımından faydaları göstərir.

Bədən tipinizi tapmaq sizə kömək edəcəkdir. Bel və kalça nisbətinizi bildiyiniz zaman bədəninizi biraz da olsa anlamanıza kömək edir. Bədən növü iki formadır. Bunlar Apple (Android) Armud (Jinoid) növləridir. Bel qalınlığı qadınlardan daha yüksək olan kişilərdə ümumiyyətlə alma tipli bir cisim görülür. Bədənin yağ nisbəti qarın nahiyəsində artır. Yağla qarşılaşan insanlar bədənlərində bəzi xəstəliklərlə qarşılaşa bilər. Bu vəziyyətin qarşısını almaq üçün qidalanmalarına diqqət yetirməlidirlər. Qadınlarda yağ armud bədən tipinə girən kalça nahiyəsində olur. Dünyada qadınlar və kişilər üçün sinə, kalça və bel nisbətlərinə görə beynəlxalq ölçülər təyin edilmişdir. Bu ölçmələrə uyğun olaraq, dünya tərəfindən qəbul edilmiş bir ölçü cədvəli yaradılmışdır.

Ağırlığı fərdlərin boyuna görə hesablamaq
Fərdlərin boyuna görə çəki hesablanması

İnsanların boyuna görə çəki hesablanması

Ağırlığınızı boyuna görə hesablayarkən bədən kütlə indeksi hesablanır. Çəkini boyunuzun kvadratına bölərək bədən kütlə indeksinizi təyin edə bilərsiniz. Normal dəyərlər 20-25 arasındadır və normal sayılacaqdır. Bədən kütlə indeksiniz ideal şəkildə təyin olunur. Bu tədbirlər qadınlar üçün 21, kişilər üçün 22 olaraq qəbul edilir. Fərdlərin dəyişən bədən quruluşlarına görə, bu nisbətləri təyin etməkdə dəqiqlik yoxdur, çünki ölçülər hər kəsdə dəyişə bilər. Bu ölçü ilə ideal hündürlük çəki nisbətini təyin etmək mümkün deyil, ortalama götürülməklə hesablanır, yalnız orta nisbət verilir.

Qarın piylərindən qurtulmağın yolları
Qarın piylərindən qurtulmağın yolları

Qarın-bel-kalça nahiyəsində piydən qurtulmağın yolları

Qarın, bel və kalçada əmələ gələn yağdan üsullarla qurtarmaq çox sadə olmaya bilər. Buna baxmayaraq, qətiyyətli iş nəticəsində uyğun və sağlam bir görünüş əldə etmək mümkündür. Əvvəla, insanların həyatları boyunca diqqət yetirməli olduqları bir şey varsa, bu su istehlakıdır. Gün ərzində orqanizmin tələb etdiyi suyun miqdarına cavab vermək bədəninizi təmizləyir və piyləri də azaldır.

Arıqlamaq və yağın qarşısını almaq üçün pəhrizinizə diqqət yetirmək lazımdır. Artıq çəkiniz varsa, bir diyetoloqa müraciət edin və əvvəlcə tövsiyə olunduğu kimi bir pəhriz istəyin. pəhriz proqramı müraciət etməlisən. İdeal çəkinizə çatsanız da, bədən quruluşundakı qeyri-mütənasiblik davam edə bilər, bu vəziyyəti önləmək üçün idmanı həyatınıza qoymalısınız. Məşqlər həm sizə fayda verir, həm də sağlamlığınızı yaxşılaşdırır.

İdman və pəhriz mövzusunda həmişə həkiminizə müraciət etməlisiniz. Sizin üçün təkliflərimiz bel və kalça nahiyəsindəki yağlar üçündür;

  • Şəkər istehlakından qaçınmaq bədəninizə fayda gətirəcəkdir.
  • Bədəninizin ehtiyac duyduğu su miqdarını almalısınız.
  • Gündəlik qəbul etdiyiniz qidalarda lifli qidalar istehlak etmək faydalıdır və yediyiniz meyvələri istehlak edərkən hissə nəzarət edə bilərsiniz.
  • Qablaşdırılan qidalar çox istehlak edilməməli və qızartma kimi qidalardan imtina edilməlidir.
  • İş həyatınızda və ya gündəlik həyatda kənarda yemək yeyirsinizsə, fast food əvəzinə şirəli və yaşıl qidalar istehlak etməlisiniz.
  • Xəmir və çörək kimi qidaları azaltmalı və daha sağlam qidalar istehlak etməlisiniz.
  • İdmanla məşğul olmağa çalışın və həkiminizin tövsiyə etdiyi məşqləri həyatınızın bir hissəsinə çevirin.
  • Bel quruluşunuza zərər verə biləcək çox sıx paltar geyinməyin.
Bel və kalça nisbəti necə olmalıdır?
Bel və kalça nisbəti necə olmalıdır?

Bel və kalça nisbətinin nəticəsi

  • Bel və kalça nahiyəsindəki problemlər və yağlar gələcək həyatınızda bel ağrısına səbəb ola bilər.
  • Belinizdə və kalçanızda tarazlığın təmin edilməsi bədəninizə uyğun və gözəl bir görünüş verməklə yanaşı, sağlam həyatınıza da kömək edir.
  • Vücudunuzdakı bel / kalça nisbətinə diqqət yetirməyiniz vacibdir, çünki bədəninizdəki yağ ürək üçün vacibdir.
  • Belinizin qalınlığına və qarın nahiyəsindəki yağa diqqət yetirdikdə, gələcəkdə diabetin qarşısını ala bilərsiniz.

Qısacası bu yazıda, bel-kalça nisbəti Bədəniniz üçün çox vacibdir və yağlama riskini minimuma endirmək sizin üçün faydalıdır və ideal ölçüyə çatmağınızı təklif etdik. Bel / say nisbəti hər bədən quruluşuna görə dəyişə bilsə də, orta ölçülərə görə bel / kalça nisbətinizi verməyinizi məsləhət görürük. Həm sağlamlıq baxımından, həm də vücudunuzun daha yaxşı görünməsi üçün indekslərinizə diqqət yetirməyinizi tövsiyə edirik. Bu vəziyyətlə bağlı hər hansı bir çətinlik çəkirsinizsə, ən yaxın səhiyyə müəssisəsinə müraciət etməyinizi və analizlər nəticəsində həkimlərin tövsiyələrini yerinə yetirməyinizi məsləhət görürük.

Daha çoxu: https://qadinforumu.com/texnologiya

Daha çox Göstər

Əlaqəli yazılar

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

Back to top button