Xəbərlər

İdeal Çəki Kalkulyator | İdeal çəki necə hesablanır?

Bu mövzuda nə var? →

Sağlam bir həyat sürmək üçün yaşınızı, cinsinizi və boyunuzu hədəf alaraq hesablama nəticəsində ideal çəkiniz haqqında məlumat tapa bilərsiniz. Hər kəs ideal çəkisini almağı xəyal edir. Ancaq bəzən xarici amillər, genetik faktorlar və ya həyat tərzimizə görə ideal çəkimizin üstündə olmaq yaygındır. Gözlənilən çəkidən artıq olanların bəzi xəstəliklərə tutulması da bir həqiqətdir. Kilo artdıqca bədənimizdəki yağ nisbəti artır. Xüsusilə daxili orqanlarımızın kökəlməsi müxtəlif xəstəliklər gətirir.

Kişi və qadın çünki bədən kütləsi ağırlıqları fərqlənir ideal çəki hesablamaları eyni zamanda fərqlidir. Aşağıda təqdim edəcəyimiz sadə düsturla neçə kilo olacağınızı görəcəksiniz. Nəticə çox olsa pəhriz etməlisiniz. Əgər azdırsa, fərqli pəhriz proqramları ilə ideal çəkinizə çata bilərsiniz. Gərək olduğunuz çəkiyə gəldikdə xəstəliklərə tutulma riskiniz azalacaq və daha sağlam bir həyat biləcəksiniz. Yalnız həkiminizin tövsiyəsi ilə sizə uyğun pəhriz proqramına çata biləcəksiniz.

Qadınlar üçün ideal çəki formulu nədir? Necə olmalıdır?

İdeal çəki qadınlar bu mövzuda daha diqqətli. Bu gün kökəlməmək ya da əlavə kilo vermək istəyən minlərlə qadın var. Bunun üçün hazırlanmış pəhrizlərlə birlikdə idman sizə arıqlamağa imkan verəcəkdir. Ancaq bu da bir həqiqətdir; Gənc yaşlarda maddələr mübadiləsinin həddindən artıq işləməsi səbəbindən alınan kilo asanlıqla itirə bilər. Eyni şey yaşlı yaşlarda doğru deyil. Əgər qadınlar menopoz dövrünə qədəm qoymuşlarsa, hüceyrələri bərpa olunduğu və maddələr mübadiləsi gerilədiyi üçün arıqlamaq daha çətindir.

Qadınlar üçün ideal çəki hesablama formulumuz budur:

45.5 + 2.3 x (Boy (sm) / 2.54) – 60) Bunun nə demək olduğunu dərhal izah edək: Boyunuzu 2.54 əmsala bölün. Tapdığınız nəticəni 60-dan çıxarın. Əldə olunan rəqəmi 2.3 faktoru ilə vurun. Nəticəyə 45.5 əlavə edin və ideal çəkinizi tapın. Dərhal bir nümunə verək: boyunuz 1,70 sm. 170, 2.54 = 66.92 ilə bölündü. Bu rəqəmdən 60-ı çıxarın, nəticə 6.92 olaraq qalır. 6.92 rəqəmini 2.3-ə vuranda 15.93 ilə nəticələnəcəkdir. Bu rəqəmə 45,5 əlavə edin və 61,43 alın. Başqa sözlə, 1.70 boyu olan bir xanımın ideal çəkisi 61-dir.

erkekler icin ideal kilo formulu nedir nasil hesaplanir 2020 asdfg 123

Kişilər üçün ideal çəki formulu nədir? Necə olmalıdır?

Kişilər üçün ideal çəkidə olmaq da çox vacibdir. Boyda olduğunuz ağırlığı görünüşünüzdən çox sağlamlıq baxımından aşağıda verdiyimiz düsturla asanlıqla hesablaya biləcəksiniz. Bu günlərdə kişilər də qayğılarına və xarici görünüşlərinə böyük əhəmiyyət verirlər. Qazan qarınlı və kök Kişi görünüşündən razı deyil və üzərində yaranan artıq çəki onun hərəkətlərini məhdudlaşdırır.

Kişilər üçün ideal çəki hesablama formulumuz budur:

50 + 2.3 X (Boy (sm) / 2.54) – 60) Bunun nə demək olduğunu dərhal izah edək: Boyunuzu 2,54 əmsala bölün. Tapdığınız nəticəni 60-dan çıxarın. Əldə olunan rəqəmi 2.3 faktoru ilə vurun. Nəticəyə 50 əlavə edin və ideal çəkinizi tapın. Formulda olduğu kimi qadınların ideal çəkisini taparkən tətbiq edirik; biz də eyni şeyi edirik. Son dövrdə yalnız 45.5 deyil, 50 əlavə edirik. Buradakı artıqlıq, müxtəlif gen xüsusiyyətlərindən olan kişilərin yaradılması nəticəsində ortaya çıxır.

Kişilər və qadınlar hesablama vasitələri ilə ideal çəkilərini asanlıqla tapa bilərlər.

ideal kiloda olmanin faydalari neler olabilir 2020 asdfg 123

İdeal çəkidə olmağın üstünlükləri nə ola bilər?

  • Olmalı olduğunuz ağırlıqdasınızsa, həmişə daha dinamik və uyğun olacaqsınız.
  • Hər hansı bir xəstəliyə tutulma riskiniz minimum səviyyədə olacaqdır.
  • Sağlam bir bədənlə yanaşı, beyin və yaddaş da daha güclü olacaq.
  • Xarici görünüşünüz sizi xoşbəxt edəcək və həyata daha müsbət baxa biləcəksiniz.
  • İdeal çəkinizlə birlikdə yaşınızı göstərməyəcəksiniz, bu da sizə ayrı bir xoşbəxtlik verəcəkdir.
  • Ətrafınızın bəyənildiyi və nümunə göstərildiyi vəziyyət sayəsində özünə inamınız artacaq.

ideal kiloda degilseniz zararlari nelerdir 2020 asdfg 123

İdeal çəkidə deyilsinizsə, zərərləri nədir?

  • Sizdən daha çox çəkiyə sahib olanların fərqli xəstəliklərə tutulma riski daha yüksək olmalıdır. Piylənmə dediyimiz ən vacib sağlamlıq problemi daim kökələn insanlarda olur. Bunun xaricində qan təzyiqi, şəkər, yağlı qaraciyər və ürəyin böyüməsi kimi problemlər damarların daralması və yağ artımı ilə ortaya çıxa biləcək digər xəstəliklərdir.
  • Hərəkətlərinizdəki çətinlik, sürətlə yorğunluq, yaddaş və konsentrasiya çətinliklər artıq çəki nəticəsində ortaya çıxır.
  • Həzm və immun sisteminizin yavaş işləməsi səbəbindən qəbizlik ilə qarşılaşa bilərsiniz.
  • Xarici görünüşünüzdən narahat olmağınız, fərqli psixoloji narahatlıqlara səbəb ola bilər.
  • Güzgüyə baxanda özündən razı olmadığını gördükdə; bu vəziyyət sizi həyatdan soyudub bədbəxt edə bilər.
  • Kilolu olanlar yaşlarından daha yaşlı və daha yaşlı görünürlər. Beləliklə, həyatdan uzaq olduqlarını və özlərinə qayğısını itirdiyini hiss edirlər. Saçlarına, makiyajlarına və paltarlarına əhəmiyyət verməyən xanımlar beləliklə baxımsız bir insana çevriləcəklər.

neden kilo aliyoruz kilo almayi etkileyen faktorler nelerdir 2020 asdfg 123jpg

Niyə kilo alırıq? Kilo almağa təsir edən amillər nələrdir?

Qadın Kişi və ya kişi olmağımızdan asılı olmayaraq kilo almağımızın bir çox səbəbi var. İnsanlar əvvəlcə sağlamlıqları, sonra xarici görünüşləri baxımından zəif olmaq istəyirlər. Buna nail olmaq üçün fərqli pəhrizlər və idman növləri də edirlər. Çəkiniz ideal çəkidən yuxarıdırsa, ilk növbədə etməlisiniz; Bir həkim müayinəsindən keçməlisiniz. Hormonlarınızı, vitamin çatışmazlıqlarını və bədəndəki artıqlığı, əzələ-sümük quruluşunu və yağ nisbətini araşdırdıqdan sonra sizə verilən pəhriz proqramını izləmək ən yaxşı hərəkət olacaqdır. Niyə kökəlirsiniz? Gəlin birlikdə araşdıraq:

  • Balanssız və nizamsız pəhriz: Normalda tez-tez fasilələrlə və daha az yemək yeməyimiz lazımdır. Beləliklə, maddələr mübadilənizin işi sürətlənir və yediyimiz qidalar yağ yerinə enerjiyə çevrilir.
  • Zərərli qida dediyimiz qidaların tez-tez istifadəsi: Biskvit, gofret, şokolad, yemək arasında istehlak olunan çiplər kimi qidalar bədənimiz üçün faydalı deyil. Bunlar artıq qəbul edilən və bədənimizə yüklənmiş kalorilərdir.
  • Artıq şirniyyat və pasta istehlakı: Hamımızın çox sevdiyimiz şirin və şəkərli qidalar bədənimiz üçün faydalı deyil. Mümkün qədər az istehlak etmək və bacardığımız təqdirdə onlardan uzaq durmaq doğru bir şeydir.
  • Böyük porsiyalar yemək: Doyma instinktiv bir hərəkətdir. Beyindəki hipotalamus bizə aclıq və toxluq hissi verir. Hipotalamusun bizə verdiyi siqnallardan doyma hissini qavramaq üçün yavaş və sakit yemək lazımdır. Hərçənd bir hissə ilə dolmuşuq; Hələ də doymadığınızı düşünə bilərik. Bir ara verib gözləsəniz, ikinci porsiyaya ehtiyac duymadan doymuş olduğunuzu görə bilərsiniz.
  • Hərəkətsiz və qeyri-idman həyat tərzi: İşləyən insanlar masada və ya kompüterdə işləsələr də oturaq həyat tərzinə sahibdirlər. Bu vəziyyət onların kökəlməsinə səbəb olur. Eyni zamanda, idmanı həyat tərzi etməyən insanlar tez bir zamanda kilo alırlar.
  • Genetik amillər: Ailənizdə kilolu və obez valideynlər varsa, bu sizə genetik olaraq əks oluna bilər.
  • Mütəmadi olaraq dərman istifadə etmək məcburiyyətində qalanlar: Davamlı olaraq dərman istifadə etməyiniz lazımdırsa; Qəbul etdiyiniz dərmanların yan təsiri kimi kilo alma ehtimalınız var.

ideal kilonun altinda olmakta bir hastalik midir 2020 asdfg 123

İdeal çəkinin altında olmaq həm də xəstəlikdir?

İdeal çəkidən artıq olmaq sizin üçün bəzi sağlamlıq problemlərinə səbəb olduğu kimi; İdeal çəkidən aşağı olmaq da bir sağlamlıq problemidir. Bu vəziyyət xüsusilə çəkisi az olan uşaqlarda bəzi problemlər yaradır. Bunlar; Bunlar böyümə geriliyi, yorğunluq, bədən müqavimətinin az olması səbəbindən tez-tez xəstəlik, diqqətsizlik və konsentrasiyanın çətinləşməsi kimi şərtlərdir. Çocuğunuzun kilo verməməsinə səbəb olan bəzi sağlamlıq problemləri ola bilər. Bunların nə olduğunu öyrənmək yalnız müntəzəm bir tibbi yoxlamada ortaya çıxacaq.

Yetkinlərdə ideal çəkidən aşağı olma vəziyyəti də insanlarda zəiflik və yorğunluğa səbəb olur. Vitamin çatışmazlığı səbəbi ilə bədən enerjisini tez itirir və immunitet zəifləyir. Bu vəziyyətdə vitamin və mineral dəstəyinə ehtiyacınız olacaq.

ideal kilonun altinda olanlar nasil beslenmelidir 2020 asdfg 123

İdeal çəki altında nə etməli – necə yemək olar?

  • Kilo almaq istəyənlər çoxlu xəmir və şirin qidalar istehlak edə bilərlər. Doyğunluq hissini dərk etdikdən sonra da yemək onların kökəlməsinə kömək edə bilər.
  • Bədənə bolca enerji verəcək qoz, badam, fındıq, bəkməz, quru əncir və qurudulmuş tut kimi qidalar vitamin ehtiyacınızı qarşılayacaq.
  • Əsas yeməklərdə ət, tərəvəz, makaron və çörək yeyərək, qəlyanaltı ilə tort və xəmir yeməklə kilo ala bilərsiniz.
  • Mobil bir quruluşa sahib olmaq sizi aclaşdıracaq. Tez-tez bir şey yemək arzusu olduğunda, sulu qidalardan çox qatı qidalara müraciət etməlisən.
  • Kilo almanıza kömək edəcək bəzi əlavələr də həkim nəzarəti altında qəbul edilə bilər.

kadin erkek ideal kiloda olma onerileri 2020 asdfg 123

Kişilər və qadınlar üçün ideal çəki üçün təkliflər

  • 3 əsas yeməyi atlamamaq və bədənimizə lazım olan vitamin və mineralları almaq. Lazım gələrsə, özünüz üçün qəlyanaltılar da təşkil edə bilərsiniz. Qəlyanaltıların məqsədi qarnınızı doldurmaq deyil. Yeməkləri tez-tez istehlak etsəniz, maddələr mübadiləsi daha sürətli gedəcək və daha çox kalori yandıracaqsınız. Üstəlik, hər yeməyi və qəlyanaltı ac qalmadan az qida istehlakı ilə qiymətləndirəcəksiniz.
  • Beynimizdəki hipotalamusdan danışdı. Bu, aclıq, toxluq və susuzluq hissini çatdıran bir hissədir. Gündə 2 litr su istehlak edirsinizsə; Aclıq hissini su ilə boğa bilərsiniz. Çox su içmək bədən hüceyrələrinizi yeniləyəcək və sizi daha sağlam edəcəkdir.
  • İdmanı həyat tərzi etməlisən. Gündəlik gəzinti və sadə məşqlərlə həm uyğun, həm də ideal çəkidə ola bilərsiniz. İdman etməyə mane olan bəhanələrinizi kənara qoymalısınız.
  • Qan şəkərinizi nizamsız edən çörəkli qidaları və ağ çörəyi kənara qoyun; Tam buğda və dənli çörəkləri istehlak etməyiniz daha uyğun olacaq.
  • Vücudunuzda ödem səbəb olur; Turşu, konservləşdirilmiş qida, salam, kolbasa və kolbasa kimi qidalardan çəkinin. Hazır qablaşdırılmış qidalarda bir çox qatqı və duz var. Bu, kökəlməyinizə səbəb olur.
  • Zərərsiz qida, desert, tort, pasta, şokolad, qanda şəkərinizi pozan və daim yeməyinizə səbəb olan qidalardan uzaq durmalısınız.
  • Yağlı yeməklərdən çəkinin. Ümumiyyətlə, zeytun yağı qablarını seçin. Yeməyə əlavə olunan yağ miqdarını azaldın. Tərəvəz istehlak edin. Qaynadılmış və ya buxarlanmış yeməklər həm daha faydalıdır, həm də kökəlməyinizə mane olur.

Bütün dediklərimizə uyğun olaraq qidalanma Vərdişlərinizi düzəldirsinizsə və idmanı bir vərdiş halına gətirirsinizsə, ideal çəkidə olmamağınızı tələb edən heç bir probleminiz olmayacaq. Bu gün qazanılan uğurları nəzərə alsaq, “sağlam bədəndə sağlam baş tapılır” deyimini unutmaq olmaz. Hər kəsə sağlam bir gün diləyirik.

Daha çoxu: https://qadinforumu.com/texnologiya

Daha çox Göstər

Əlaqəli yazılar

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

Back to top button