SağlamlıqXəbərlər

Qadın sağlamlığı – hamiləlik qidalanması uşaq doğuş yaşındakı bütün qadınlar üçündür

Hamiləlik zamanı bəslənmə ehtiyaclarınız artacaq. Hamilə qalmadan əvvəl də sağlam qidalanmağa və qadın multivitamin qəbul etməyə başlamaq üçün hər cür səy göstərmək yaxşıdır. Prenatal multivitamin hamiləlik zamanı daha yaxşı seçimdir.

Hamiləlik zamanı tövsiyə olunan gündəlik qida qəbulundan başlayaq.

Hamiləlik dövründə:

7 və ya daha çox meyvə və tərəvəz (3 meyvə / 4 tərəvəz)

C vitamini ilə zəngin olan meyvə və tərəvəz ən yaxşısıdır. Bunlara çiyələk, qovun, portağal, papaya, pomidor, bibər, göyərti və brokoli daxildir.

9 və ya daha çox Bütün Taxıl Məhsulları

Dəmir və folik turşusu olan möhkəmləndirilmiş səhər yeməyi hər günə başlamaq üçün ən yaxşı yoldur. Zənginləşdirilmiş çörək, düyü, makaron və hər hansı bir taxıl məhsulu digər seçimlərinizdir.

4 və ya daha çox süd məhsulları

Az yağlı süd və ya yağsız süd, qatıq və pendir bariz seçimdir.

60 qram protein (iki və ya daha çox 2-3 unsiya yağsız ət)

Digər protein mənbələrinə yumurta, qoz-fındıq, quru lobya və noxud daxildir. Bişməmiş və ya bişməmiş ət və ya balıq yeməyin. (SUSHI YOX) Şirniyyat nahar yeməklərini yeməyin

Hamiləlik Bəslənmə Faktları

Balıq

Bəzi balıqlar civə tərkibində digərlərindən daha yüksəkdir. Civə böyüyən körpənizin beyni və sinir sistemində problemlər yarada bilər.

Tamamilə qarşısını almaq üçün balıq:

köpək balığı
qılınc balığı
kral skumbriya
qızıl snapper
ağ snapper

Balıq yemək məhdudiyyətləri:
Balıq qəbulunu həftədə 12 unsiya ilə məhdudlaşdırın
Ağ ton balığı və ya ton balığı biftek qəbulunu həftədə 6 unsiya ilə məhdudlaşdırın

Yemək üçün ən etibarlı balıq:
karides
qızıl balıq
yayın balığı

yüngül ton balığı

Çəki

Hamiləlik dövründə orta qadın üçün kalori qəbulu yalnız gündə 300 artırılmalıdır.
Hamiləlikdə çəki az olan qadınlar üçün kilo alma təxminən 28-40 lirə olmalıdır.
Hamiləlikdə kilolu qadınlar yalnız 15-25 kilo almalıdırlar.
Kilo artımı ilk trimestrdə 2-4 kilo, qalan müddət üçün ayda 3-4 kilo olmalıdır.
Hamiləlikdən sonra artıq çəki artımını itirmək çətindir, çünki hamiləlik zamanı bədəninizdəki yağ üçdə birinə qədər artır.
Emzirmə gündə 500 və ya daha çox kalori yandırır, arıqlamağı asanlaşdırır.
Xüsusi sağlam kilo almağınız üçün həkiminizə müraciət edin.

Vitaminlər və minerallar

Hamiləlik dövründə ehtiyaclarınız üçün RDA cədvəlini yoxlayın.

Folik turşusu xüsusi bir narahatlıqdır, çünki bir çatışmazlıq sinir borusu doğum qüsurlarına səbəb ola bilər. Multivitamininizin tərkibində 400 mkq folik turşusu olmalıdır. Doğuş qüsurları hamilə olduğunuzu bilmədən baş verir, buna görə uşaq doğma yaşında həmişə fol turşusu olan bir multivitamin qəbul edin.

Vitamin C 500 mq / d-dən çox dozada qəbul edilmək, körpənizin çox miqdarda C vitamininə bağlı olaraq doğulmasına səbəb ola bilər.

Dəmir orta Amerika pəhriz hamiləlik zamanı kifayət qədər dəmir vermədiyi üçün də xüsusi narahatlıq yaradır. Prenatal multivitamininizdə kifayət qədər dəmir yoxdursa, həkiminiz əlavə bir əlavə təyin edəcəkdir. Dəmir sizin və körpənin sağlam dişlərə, sümüklərə və qana sahib olması üçün lazımdır.

Su hamiləlik zamanı tez-tez nəzərə alınmır, ancaq sizin və körpəniz üçün vacibdir. Vücudunuzdakı qidaları körpəyə daşıyır və qəbizlik, hemoroid, şişlik və sidik yolu infeksiyasının qarşısını alır. Gündə minimum 6 səkkiz unsiya gözlük tələb olunur. Şirə 6 stəkanınızı hesablaya bilər, lakin əlavə edilmiş kalorilərə diqqət yetirin. Kofein ehtiva edən hər hansı bir içki əslində bədəninizdəki mayeni azaldır və 6 stəkanınıza baxa bilməz.

Kalsium güclü dişlər və sümüklər üçün sizə və körpəyə lazımdır. Hamiləlik dövründə 1.000 mq / d və 18 yaşdan kiçik olsanız 1300 mq / d ehtiyacınız var.

Alkoqol İstehlakı

Hamiləlikdə istehlak ediləcək etibarlı bir vaxt və ya miqdar yoxdur. Heç bir alkoqol körpənizin sağlamlığını sığortalamağın yeganə yoludur. İçdiyiniz spirt göbək bağırsağından körpənizə çatır. Alkoqol körpənin böyüməsinə, körpənin beyninə təsir edir və doğuş qüsurlarına səbəb ola bilər. Bu təsirlər bətnindəki uşağınızın bütün həyatı boyunca qalacaq. FASD (Fetal Alcohol Spectrum Bozuklukları) hamiləlik dövründə analarının alkoqol istehlakından təsirlənən hər kəsə verilən addır. Öyrənmə, yaddaş tutma və eşitmə problemləri alkoqolun uşağınıza edə biləcəyi bir neçə şeydir.

Kofein

Böyük miqdarda kofein az çəkili körpələrə səbəb ola bilər. Bədəninizdəki həyati suyun miqdarını da azaldır. Hələ sübut olunmasa da, bəzi tədqiqatlar bunun fetusa zərər verə biləcəyini göstərir. Alkoqol qədər təhlükəli olmasa da, hələ də qarşısını almaq lazımdır.

Diabet

Diabet xəstələrində hər qadın kimi tamamilə normal körpələr ola bilər. Ehtiyatlı olmanız lazım olan bir neçə şey var.
1. Hamilə qalmazdan əvvəl ən azı 3 ay qan şəkərinizi nəzarətdə saxlayın.
2. Övladınızın övladlığı illərində (400 mcg / d) hər zaman kifayət qədər folik turşusu aldığınızdan əmin olun.
3. Hamiləlik zamanı qan şəkərinizin çox artmasına icazə verməyin. Bu, doğuş qüsurlarına və ya körpənizdə qan şəkəri səviyyəsində problemlərə səbəb ola bilər

Səhər Xəstəliklərinə Nəzarət Yolları

* 3 böyük yemək əvəzinə 6 kiçik yemək yeyin

* Uzun müddət yemədən getməyin

* Yeməklərinizlə birlikdə maye içməyin

* Yağlı, ədviyyatlı və ya qızardılmış qidalar yeməyin

* Xoşagəlməz qoxulardan çəkinin

* Yorulma

Daha çox Göstər

Əlaqəli yazılar

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

Back to top button