SağlamlıqXəbərlər

Qadınlar üçün ən yaxşı 3 qocalma əleyhinə sağlamlıq məsləhətləri

Yaşlanma, hamımızın qaça bilməyəcəyimiz bir şeydir. Yaşlandıqca bədənimiz və sağlamlığımız zəifləməyə meyllidir. Əksər hallarda orta və qocalığa çatdıqda tez-tez müxtəlif xəstəlik və sağlamlıq problemləri yaşayırıq. Yalnız əlamətlər olmadan üzərimizə sürünə bilən bəzi xəstəliklər mövzusunda edə biləcəyimiz çox şey olmasa da, yaşlanmanın təsirlərini azaltmaq üçün edə biləcəyimiz çox şey var. Bunu bizi gücləndirən qadınların sağlamlıq məsləhətlərinə qulaq asmaq və sağlamlığımızı qorumağımıza kömək edə biləcək qocalma əleyhinə tövsiyələr tətbiq etməklə edə bilərik.

Qadınlar olaraq, özümüzü məmə xərçəngi və ya uşaqlıq boynu xərçəngi kimi cinsi xəstəliklərə məruz qalırıq. Həm də görünüşümüzə təsir etdiyinə görə tez-tez sağlamlığımızdan daha çox narahat oluruq. Əksər hallarda, yalnız bədənimizi xeyli zəiflətdiyinə görə deyil, həm də görünüşümüzü necə dəyişdirdiyinə görə yaşlanmaqla mübarizə aparmaq istəyirik. Əslində sağlamlıq və gözəllik məhsullarından sadəcə yaşlanma əlamətlərini təxirə salmaq üçün istifadə edirik. Budur, həm bədəndə, həm sağlamlıqda həm də görünüşdə yaşlanma əlamətlərini ləngitməyimizə kömək edə biləcək bir neçə ipucu.

1. Həyat tərzi

Həyat tərzimizin tez-tez yalnız sağlamlığımızla deyil, həm də görünüşümüzlə də çox əlaqəsi var. Əslində, genlər bizim nə qədər sağlam olduğumuza kömək edirsə də, həyat tərzimiz, bədənimizin gündəlik streslərin və bəzi xəstəliklərin öhdəsindən gəlməsini çox təsir edir. Həddindən artıq alkoqol, siqaret çəkmə, kifayət qədər yatmamaq, düzgün olmayan pəhrizlər və natamam yemək kimi pis həyat tərzi vərdişlər sağlamlığımızı və görünüşümüzü mənfi təsir edə bilər. Bu o deməkdir ki, genlərimiz nə qədər yaxşıdır, vücudunuzu çoxlu həyat tərzi istismarına məruz qoysanız, bədəninizin və fiziki görünüşünüzün mütləq əks etdirəcəyi bir vaxt gələcəkdir.

2. Yaxşı formada qalmaq

Bəli, yəqin ki, bu barədə əvvəllər də eşitmişik, amma lazımlı miqdarda idman bizi ən yüksək sağlamlıq səviyyəsinə aparan bir şeydir. Həyat tərzinizə uyğun bir idman qaydasına sahib olmaq vacibdir. Məşqdən nifrət edən birisinizsə, digər fiziki fəaliyyətlər sizə kömək edə bilər. Yaşına baxmayaraq, yaxşı bir idman və fiziki qaydada olan biri xəstəliklə deyil, yaşlanma əlamətləri ilə də mübarizə edə bilər. Gözəl olmaq gənc və gənc görünməyimizin ən yaxşı yoludur.

3. Nə yeyib-içdiyinizi seyr etmək.

Kifayət qədər idman etməyi və müqəddəs bir həyat tərzini təqib etməyi bacarsanız da, sağlam və balanslı bir pəhriz təqib etmək vacibdir. Bu o deməkdir ki, yedikləriniz və nə qədər içdiyiniz həm sağlam bir həyatı qorumaq, həm də özünüzü gənc və təravətli etmək üçün vacibdir. İçkiyə gəldikdə, ən azı səkkiz stəkan su əsasdır – lakin daha çox içmək sağlamlığınızın ən yaxşısını edəcəkdir. Bol miqdarda maye daha hamar və parlaq dəri verə bilər; bütün bu gözəllik məhsullarından əldə edə bilməyəcəyiniz bir şey. Yeməkdən bəhs edərkən, balanslı qidaların yanında bol miqdarda meyvə və tərəvəzin olması sizi xəstəliklərdən qoruyacaq və ucuz, lakin təsirli gözəllik qidalarınız ola bilər.

Daha çox Göstər

Əlaqəli yazılar

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

Back to top button