SağlamlıqXəbərlər

Qadınlar və 40 yaşlarında

Qadınlar Tanrının ecazkar bir yaradılışıdır və həyatımızda dəyərli bir rol oynayır. Doğulduqdan sonra həyatın müxtəlif mərhələlərində fərqli rollar oynamalıdır. İstər qızı, istər həyat yoldaşı, istərsə də ana, həmişə hər yerdə ən yaxşısını verməyə çalışır. Ailəsinə qulluq etmək üçün sağlamlığını da qurban verə bilər. Sonra 40 yaşına çatır və müəyyən sağlamlıq problemləri ilə qarşılaşmağa başlayır.

40 yaşdan yuxarı qadınlar aşağıdakı kimi dəyişikliklərlə qarşılaşa bilər:

Fəaliyyət çatışmazlığı: 40 yaşdan yuxarı qadınların gündə ən azı 30 dəqiqə özlərini fiziki məşqlərlə məşğul etmələri tövsiyə olunur. Bu, gündəlik fəaliyyətləri zamanı onları aktiv saxlayacaqdır. Ümumiyyətlə, qadınlar bu cədvələ əməl etmirlər, buna görə həyatlarının bu mərhələsində daha az aktiv hiss edirlər.

Güc çatışmazlığı: 40-ı keçdikdən sonra sümüklərimiz zəifləyir və qadınlar bədənlərində güc çatışmazlığı hiss etməyə başlayırlar.

Gecələr yuxusuz: 40 saatdan yuxarı qadınlar arasında daha az saat yatmaq çox yaygın bir problemdir. Bu, daha çox bu yaşda bədənlərində meydana gələn və elmi olaraq menopoz olaraq bilinən hormonal dəyişikliklər səbəbindən baş verir.

Daha az toxunulmazlıq: 40 yaşdan yuxarı qadınlarda toxunulmazlığın olmaması, bu günlərdə məmə xərçəngi və digər ölümcül xəstəliklərdən əziyyət çəkən qadınların sayının kəskin şəkildə artmasına səbəb olduğu da aşkar edilmişdir.

Nəzarət olunmayan bədən çəkisi: Yaşla, qadınların çoxu pəhrizə daha az diqqət ayırır və bu da zamanla bədən çəkisinin artmasına səbəb olur.

40 yaşdan yuxarı hər bir qadın altı əsas tələbə əməl etməlidir:

Balıqların müntəzəm qəbulu: Hər bir qadının həftədə ən azı iki porsiya balığa sahib olması tövsiyə olunur. Balıqda somon və alabalıq kimi sağlam yağlar var. Balıq yemək problemlidirsə, onu balıq yağı ilə də əvəz etmək olar.

Kalsiumla zəngin qida yeyin: 40-ı keçdikdə kalsiumumuz daha çox olacaq. Bu tələbi yerinə yetirmək üçün tam yağlı həmkarları ilə təxminən eyni miqdarda kalsium olan aşağı kalorili məhsullar seçə bilərik.

Soya yeyin: Soya bitki estrogenləri ehtiva edir, buna görə bir çox qadın soya yeməyin döş xərçənginə səbəb ola biləcəyini düşünür. Bu səhv düşüncə, yüksək dozada soya qəbulu ilə əlaqəli araşdırmalardan qaynaqlanır. Əks təqdirdə tofu, soya qoz-fındığı və soya südü kimi soya qidaları menopoz dövründə isti flaşlardan azad ola bilər.

Daha az alkoqol qəbulu: Hamımız bilirik ki, hər şeyə giriş həmişə pis olub, xüsusən də alkoqoldan danışarkən. Müəyyən bir yaşdan sonra alkoqol qəbulunu yoxlamağımız çox vacibdir. Aşırı alkoqol qəbul edən qadınların stres və ya döş xərçənginə tutulma ehtimalı daha yüksək olduğu aşkar edilmişdir. Beləliklə, 40 yaşdan yuxarı qadınlara bu cür sağlamlıq problemlərindən qaçınmaq üçün içmə vərdişlərinə zamanla nəzarət etmələri tövsiyə olunur.

Sərin və kafeinsiz içkilər seçin: Qadınlar isti içkiləri sərin və kafeinsiz içkilərlə əvəz etməlidirlər. Menopozlu qadınlar üçün çox faydalıdır, çünki isti yanıqlardan qurtulma təmin edir. Daha az alkoqol içmək də qadınlarda məmə xərçəngi riskini azaltmağa kömək edə bilər.

Daha çox Göstər

Əlaqəli yazılar

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

Back to top button